Maak van jouw merk een Hero Brand

Waarom lijken zoveel merken futloos, braaf en gewoontjes? Omdat bij het beschrijven van een merkidentiteit alleen positieve beelden een plek krijgen in het merkverhaal. En toch weet iedereen dat een verhaal zonder enige spanning niemand raakt. Dat principe geldt ook voor merken.

In dit boek beschrijft Rogier Heijning hoe je de tegenstander voor jouw merk vindt die spanning brengt in jouw merk(verhaal). Door de tegenstander of uitdaging van jouw merk te vinden word ook jij een Hero Brand.

Maak van je merk een Hero Brand

"Veel merkreclame is doodsaai tegenwoordig. Maak je een held van je merk en laat je het heldendaden verrichten? Dan maak je het wel memorabel. En succesvol! Merkenbouwers en reclamemakers van Nederland: lees dit boek!"

Rob Revet 
Consultant marketing- en merkstrategie. 
Trainer marketing- en merkstrategie NIMA.

Het boek
Dit boek bevat een zeer eenvoudig stappenplan om van je merk een Hero Brand te maken. Na een introductie over hoe verhalen werken, is het grootste deel gewijd aan hoe ieder merkarchetype een held kan worden. Vervolgens komt het doe-gedeelte, dat je helpt om jouw Hero-merkverhaal te schrijven.

Maak van je merk een Hero Brand staat vol inspirerende voorbeelden, kleurrijke pagina’s en illustraties en is een echt cadeau voor iedereen die met merken en organisaties werkt.

Hero Brand AI
Naast het boek is er ook de Hero Brand AI ontwikkeld die met de uitkomsten van jouw Hero Brand Approach je merkverhaal schrijft. Want juist het schrijven van het verhaal is voor veel mensen een grote uitdaging. Klik hier voor meer informatie.

Maak van je merk een Hero Brand

“Als je een held wil zijn moet je ergens tegen vechten. Daarom is Rogier’s boek heel erg nuttig: als je erme eaan de slag gaat leer je zowel je eigen merk als je vijand beter kennen. En het leest nog lekker ook!”

Peeter Verlegh 
Professor of Marketing, Vrije Universiteit Amsterdam & Editor in Chief, Journal of Interactive Marketing – AMA – Amsterdam

Bestellen
Wil je het boek en/of de AI bestellen? Dat kan op de winkelpagina. Er is een beperkte oplage van het boek dus wees er snel bij. 

Maak van je merk een Hero Brand

""Het boek van Rogier maakt van het creëren van je merkverhaal een vermakelijke, interactieve doe-het-zelf puzzel — waarbij je uitgedaagd wordt om harde keuzes te maken met moderne AI-gegenereerde inzichten, waardoor je merk een strategische, authentieke held wordt.”

Christiaan van Mansfeld 
Marketing-Communications-Advertising. Voorheen Managing Director DataBay TBWA en Managing Director DDB Unlimited